Η Ξεφτίλα Της Πολιτικής και το Marketing των προβάτων….

TRUELIES:

Αγαπητέ Κε Γιάννη Αέρα,

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Νέας Σμύρνης, ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΕΦΕΛΟΥΔΗΣ σας προσκαλεί στα εγκαίνια του προεκλογικού του Κέντρου,του συνδυασμού «Η Νέα Σμύρνη Αλλάζει»που θα πραγματοποιηθούν  την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου στις 20:00 , στην Κεντρική Πλατεία της νέας Σμύρνης. Θα μιλήσει ο υποψήφιος Δήμαρχος της πόλης μας ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΕΦΕΛΟΥΔΗΣ. Θα χαρούμε πολύ να σας δούμε και να ακούσουμε τις απόψεις σας…

Το παραπάνω , είναι ενα S.M.S. ( παρακαλώ) που έλαβα στο κινητό μου και ακολούθως μετά απο 5 λεπτά το έλαβε και η σύζυγός μου. Ο κος Νεφελούδης «κατεβαίνει» στις Δημοτικές εκλογές λοιπόν και στέλνει ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ S.M.S. στους δημότες , χωρίς να γνωρίζουν αυτοί που, πως και γιατί , εκτέθηκαν τα προσωπικά τους δεδομένα (αριθμοί κινητών, ονοματεπώνυμα). Με την ΙΔΙΑ λογική MARKETING που πολλές εταιρείες μας προσσεγγίζουν για να πουλήσουν την πραμάτεια τους, ( απο αποτρίχωση μασχάλης με Laser εως δανεικά χρήματα σε 5 λεπτά όπως η CREDICOM θυγατρική της Εμπορικής).

Πηγαίνοντας στην πλατεία Νεας Σμύρνης  βόλτα το δίχρονο γιο μου, επισκέφτηκα λοιπόν το προεκλογικό περίπτερο του εν λόγω υποψηφίου (της Δημοκρατικής Αριστεράς παρακαλώ) , και μίλησα σε ενα πηγαδάκι 8 ατόμων που βρισκόταν εκεί προφανώς της ομάδας του, και τους εξέθεσα την γνώμη μου, να μην ξανα ενοχληθώ και συγκεκριμένα τους είπα, έστω και αν είχα σκοπό να ψηφίσω τον υποψήφιο αυτό , η λογική Marketing-προβάτου στην οποία   έβαζαν τη σκέψη μου , τα S.M.S. του Κου Νεφελούδη (που έλαβα 3 φορές εγω και 3 φορές η συζυγος) , σίγουρα θα με έπειθαν τουλάχιστον να μην το ψηφίσω σίγουρα….Κάποιοι απο το ανθρώπινο αυτό «πηγαδάκι» , κούναγαν απογοητευτηκά το κεφάλι τους, κάποιοι άλλοι με κοιτούσαν σαν εξωγήινο.Σε ερώτηση μου όμως ΠΩΣ ο Κος Νεφελούδης βρήκε τα στοιχεία μου , κανείς δεν μου απάντησε…..

Σήμερα , 9 μέρες μετά το περιστατικό , μου ήρθε νέο S.M.S. , αυτό όμως οχι για να πείσει εμένα σαν ψηφοφόρο να ψηφίσω τον Κο Νεφελούδη, αλλά είχε την αντίστροφη λογική απο το προηγούμενο S.M.S.. Το νέο S.M.S. που έλαβα σήμερα , θέλει να με πείσει να μην ψηφίσω τους υπολοίπους υποψηφίους , όπως τον Κο Κουτελάκη και Τζουλάκη….και κατά συνέπεια μη έχοντας επιλογή σαν πρόβατο (προφανώς) να ψηφίσω τον Κο Νεφελούδη..Συγκεκριμένα το S.M.S.  γράφει:

Κουτελάκη – Τζουλάκη , Φέρατε τον Εισαγγελέα στην Πόλη μας, Ντροπή Σας!!! Δεν μας αξίζει.Η Νεα Σμύρνη αλλάζει…Υποψήφιος Δήμαρχος Ανδρέας Νεφελούδης…

Εχω λοιπόν μερικά ερωτήματα προς τον Κο Νεφελούδη και επίδοξους Δημάρχους που χρησιμοποιούν το τηλε-Μαρκετινγκ για να «μαντρώσουν » ψήφους:

Απο πότε η Δημοκρατική Αριστερά που σας στηρίζει, ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τις ακραίες καπιταλιστικές μεθόδους Marketing που καπηλεύονται-πουλούν-χρησιμοποιουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, προκειμένου να διαφημίσει το έργο της;;;;

Είναι Νομότυπο αυτο που κάνετε Κε Νεφελούδη;;; (ρωτώ για να δω και σαν πολιτικός πόσο εμπιστοσύνη μπορώ να σας έχω αν σας εκλέξω με την ψήφο μου :):)  )

Απο πότε χρησιμοποιούμε ΛΑΣΠΗ εναντίον άλλων υποψηφίων προκειμένου να πάρουμε «εμείς » τις ψήφους;; Οι λογικές των Μεγάλων ΜΜΕ που «αλλους θάβουν » προκειμένου «αλλους να αναδείξουν » , μπαίνουν πλέον και στα σπίτια μας με την τακτική των S.M.S;;;

Προτείνω στους Πολίτες Νεας Σμύρνης να σκεφτούν με λογική, το παρόν ιστολόγιο έχει διαμορφώσει πρόταση και μπορείτε να την δείτε ΕΔΩ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΣΑΣ «ΜΑΥΡΙΣΩ» ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ , ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΗ ΜΟΥ  . ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ «ΜΠΑΖΑ» ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ….

Πολίτη της Νεας Σμύρνης Σκέψου:

Όποιο πρόβατο φύγει απ’ το μαντρί, το τρώει ο λύκος!
Όποιο πρόβατο μείνει στο μαντρί, το τρώει ο τσομπάνης!
(Αφού το αρμέξει και το κουρέψει πρώτα)!

Γι αυτό πάψε να είσαι «πρόβατο»!!!
……Γίνε Ελεύθερος Πολίτης!

Γίαννης Αέρας, Δήμαρχος του Σπιτιού μου και ιδιοκτήτης του κινητού μοπυ που επιμελώς πληρώνω κάθε μήνα σε κάποια Πολυεθνική , με σκοπό να έχω επικοινωνία με τα οικεία μου άτομα και οχι με Ινστιτούτα Αποτρίχωσης, Ινστιτούτα Τοκογλύφων η επίδοξων πολιτικαντο-τσοπάνηδων…..





Μια σκέψη σχετικά μέ το “Η Ξεφτίλα Της Πολιτικής και το Marketing των προβάτων….

Σχολιάστε

