Είναι μεσημέρι και ο υπουργός Χ. Πρωτόπαπας τρώει στο 17 της Λυκαβηττού. Στο νέο 17, διότι στο παλιό της Βουκουρεστίου έμπαιναν άλλοι πολιτικοί τότε, στη δεκαετία του ’60: ο Λώρας για παράδειγμα – υπάρχει μια διαφορά μεταξύ Πρωτόπαπα και Λώρα. Απέξω λοιπόν από το 17 είναι οι διαδηλωτές με τα μηχανάκια και εύχονται στον Πρωτόπαπα να του κάτσει η μπουκιά στο στόμα. Λίγο πιο πάνω, στην Ομήρου, στέκονται οδηγοί λεωφορείων και φώναζουν το εξής προς τον υπουργό τους: «Ρέππα μαλάκα δεν είσαι υπουργός, πάρε 700 και γίνε οδηγός».
Tα ίδια και πιο κάτω, στο GB Corner, με τους διαδηλωτές να μουτζώνουν αφενός τη Βουλή και αφετέρου όσους τρώνε στο GB. Οπότε υπάρχει εδώ μια ουσιώδης διαφορά με το πρόσφατο παρελθόν: για να δεις υπουργό ή βουλευτή τότε, λίγο πριν τη χούντα, δεν υπήρχε καμία απολύτως πιθανότητα. Αλλού πήγαιναν οι αστοί, αλλού ο λαός. Τά’ χανε χωρισμένα τα τσανάκια τους οι άνθρωποι. Ο λαός βρισκόταν στο Μπραχάμι και οι πολιτικοί στα μπαρ της Μεγάλης Βρετανίας. Δεν μπορούσαν να ανακατευτούν μεταξύ τους κατά κανένα τρόπο. Υπήρχε μια απόσταση ασφαλείας, την οποία όριζε η κοινωνική διαφορά. Σήμερα όμως εύκολα βλέπεις τον υπουργό. Αρκεί να αράξεις για λίγο στη πλατεία.
Με την μεταπολίτευση δηλαδή το πράγμα άλλαξε εντελώς: έγινε μαζικοποίηση της πολιτικής. Πολιτικός παλιότερα γινόταν κάποιος που είχε κοινωνική υπεροχή, που είχε τζάκι. Από το 1974 όμως και μετά πολιτικός γινόταν αυτός που προερχόταν από τον κομματικό σωλήνα. Δηλαδή ο οποιοσδήποτε. Το τέλος των πολιτικών τζακιών, των Ζαϊμηδων και των Ράλληδων, σήμανε και το τέλος της πολιτικής ομαλότητας. Διότι σταδιακά η εκτίμηση προς το πρόσωπο του πολιτικού χάθηκε- έλα μωρέ τώρα, ποιος είναι ο Πρωτόπαπας, ένας πρώην υπάλληλος. Και έτσι, φτάσαμε μέσα στην κρίση, με ένα πολιτικό προσωπικό εντελώς ανίκανο να ηγηθεί. Διότι δεν έχει κοινωνική νομιμοποίηση, αφού δεν εκφράζει κάποια σαφή κοινωνική ιεραρχία.
Όταν όμως ο υπουργός δεν μπορεί να φάει ήσυχα στο κλαμπ του, χωρίς να τον μουτζώνουν, τότε βρισκόμαστε μπροστά στο χάος. Θα πρέπει λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος πολιτικής εκπροσώπησης, που να στηρίζεται στην κοινωνική νομιμοποίηση. Δηλαδή θα πρέπει να υπάρξουν τάξεις που να ηγούνται και άλλες που να δέχονται να καθοδηγηθούν. Ο Τζών Κέννεντυ είπε κάποτε πως «…αν μια κοινωνία δεν μπορεί να βοηθήσει τους πολλούς που είναι οι φτωχοί, δεν θα μπορέσει να σώσει και τους λίγους που είναι οι πλούσιοι».
Είμαστε προ του χάους. Το οποίον θα διευθετηθεί όταν εμείς οι ίδιοι ξαναφτιάξουμε τα τζάκια μας…
του Απόστολου Διαμαντή
(Ο Απόστολος Διαμαντής είναι πανεπιστημιακός και συγγραφέας.)
AS ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
http://www.facebook.com/album.php?aid=2071704&id=1265922431
Τι είν΄πάλι τούτο?
Το ό,τι οι πολιτικοί απεδείχθησαν τζουτζέδες, φταίει η λαϊκή, ή η υπαλληλική καταγωγή τους?
Οι άλλοι οι τζακιέοι, με το κληρονομηθέν όνομα του «εθνάρχη» και του «γέρου της δημοκρατίας», σε τι οφείλουν το χάλι τους?
Όταν όμως ο υπουργός δεν μπορεί να φάει ήσυχα στο κλαμπ του, χωρίς να τον μουτζώνουν, τότε βρισκόμαστε μπροστά στο χάος. .
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΖΑΚΙΑ…
ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ…ΓΙΑΤΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΞΗ…
ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΤΖΩΣΟΥΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ…
ΟΧΙ Ο ΛΑΟΣ…
Ο ΛΑΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥΤΖΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΑΞΗ…
Θα πρέπει λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος πολιτικής εκπροσώπησης, που να στηρίζεται στην κοινωνική νομιμοποίηση. Δηλαδή θα πρέπει να υπάρξουν τάξεις που να ηγούνται και άλλες που να δέχονται να καθοδηγηθούν
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ…
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ…ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ…
Η ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΣΤΑ ΤΖΑΚΙΑ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ…
Ο Τζών Κέννεντυ είπε κάποτε πως «…αν μια κοινωνία δεν μπορεί να βοηθήσει τους πολλούς που είναι οι φτωχοί, δεν θα μπορέσει να σώσει και τους λίγους που είναι οι πλούσιοι».
ΕΔΩ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΑ ΤΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΗ…
Είμαστε προ του χάους. Το οποίον θα διευθετηθεί όταν εμείς οι ίδιοι ξαναφτιάξουμε τα τζάκια μας…
ΕΔΩ ΠΟΙΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ,,,ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΥΜΕ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΜΑΣ …ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΥΤΖΩΣΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ…Η ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ…ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΧΑΟΣ…
ΥΣ
Η ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ… ΛΟΓΩ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΗΣ,,,ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ…ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ….ΛΟΓΙΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ…
Η ΕΣΕΙΣ ΗΠΙΑΤΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ…
ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
EXEI DIKIO H ANTOYANETA ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΦΑΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ.
http://www.facebook.com/dimitrios.rellos#!/video/video.php?v=1631445147105
Το τέλος των πολιτικών τζακιών, των Ζαϊμηδων και των Ράλληδων, σήμανε και το τέλος της πολιτικής ομαλότητας.
Είμαστε προ του χάους. Το οποίον θα διευθετηθεί όταν εμείς οι ίδιοι ξαναφτιάξουμε τα τζάκια μας…
ΔΗΛΑΔΗ…
ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ…
ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ…ΜΗ ΦΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΜΟΥΤΖΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ….
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ…ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΑΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ…Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ…
ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΠΙΕΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ…
Αν κατάλαβα καλά , πρέπει να κατεβει το άρθρο;;;; Αλήθεια (είτε εχω πιεί , είτε δεν εχω πιεί) , εσυ προσωπικά σε ποιό τζακι ανήκεις που «προσδιορίζεις » τι ανεβαίνει σαν άρθρο η οχι εδω , σε αυτό το ιστολόγιο;;; τα ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ , δεν υιοθετούν ολες τις απόψεις των άρθρων , και αυτό είναι δηλωμένο απο το ιστολόγιο (ανεξάρτητα του αλκοολ….). Η ονομασία του ιστολογίου αυτό το λογο εχει, και για αυτό πολλές φορες δημοσιεύει και άρθρα «αντιθετης ιδεολογιας » μεταξυ τους, αφηνοντας τον αναγνωστη να κρινει (οπως εν μερει κανεις και εσυ Κατερινα)….. Ειναι διαφορετικο πραμα, η κριση ενος αρθρου (που εμπεριεχει την πηγη απο οπου αναδημοσιευθηκε) και διαφορετικο πραμα , αν πρεπει να αναρτηθει η οχι (που και αυτο ειναι Φασιστικο)
Υ>Γ> Εντελως ΑΣΧΕΤΟ πραμα η σχεση μας με το αλκοολ….
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΥΜΦΩΝΩ…!
ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ…
Οχι , δεν ανεβαζουμε αρθρα που μας εκφραζουν (ΜΟΝΟΝ) ο λόγος που ονομάζεται το ιστολόγιο ετσι ειναι ΑΥΤΟΣ και τα αρθρα που σχολιαζουμε και παιρνουμε θεση (αν παρατηρησεις) το ονομα TRUELIES υπαγορευει το κειμενο…… Ασκωντας ομως ετσι ευκολα κριτικη , κινδυνευουμε να «ονοματουμε» και εμεις σαν ενος ειδους «τζακι» για αυτο καλυτερα να κρινεις ενα ιστολογιο ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
[Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες]
ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ
δεν μπορω να διαφωνησω… με την παραπανω φραση…
Είμαστε προ του χάους. Το οποίον θα διευθετηθεί όταν εμείς οι ίδιοι ξαναφτιάξουμε τα τζάκια μας…
ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΧΑΟΣ ΘΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΙ, ΟΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩΜΕΝ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΓΥΨΟΝ, ΛΕΩ ΠΑΛΙ ΕΓΩ…ΚΙ ΕΣΕΙΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕ »ΜΟΥΝΤΖΩΣΕΤΕ», ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΟ ΣΥΝΣΧΟΛΙΑΣΤΗ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ… ΓΙΑΝΝΗ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΩ Σ’ΑΥΤΟ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΟΧΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΚΕΤΟ. ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ, ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ…Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΗΤΑΝ FAIL, ΦΙΛΕ,… sory…
Εγώ πάντως βλέπω χάος, ή αλλοιώς τουρλομπούκι. Μήπως μπορεί κανένας φυσικός να μας πει τι ακολουθεί το χάος?
‘Α, ξέχασα ο Α. Διαμαντής χρησιμοποιεί πολύ χιούμορ, διανθισμένο με ειρωνία στα γραφόμενά του, και κάνει και ωραίες εκπομπές. Νομίζω ότι η τελευταία φράση λέει πολλά….. Λίγο Ροβεσπιέρο μου θυμίζουν τα παραπάνω, είδα βλέπετε και το Δαντών τελευταία…… που θα στήσουμε τη γκιλοτίνα….