Αν δεν είχαμε κάθε μέρα Πρωταπριλιά

Εκεί που όλα φαίνονταν ότι έχουν φτάσει σε αδιέξοδο και η κυβέρνηση αντιμετώπιζε το φάσμα της πτώσης εξαιτίας της οικονομικής κατάρρευσης, φαίνεται ότι εμφανίστηκε ένας γερμανός από μηχανής θεός.

Έγκυρες πληροφορίες, οι οποίες δεν επιδέχονται διάψευση, αναφέρουν ότι ο υπουργός επικρατείας Χάρης Παμπούκης, σε μια άγνωστη σύσκεψη που είχε στη Γερμανία ύστερα από εντολή του πρωθυπουργού, με κορυφαία στελέχη της VDA, της πανίσχυρης Ένωσης των γερμανικών κατασκευαστών αυτοκινήτου, κατάφερε να επιτύχει μια συμφωνία που θα αλλάξει, ίσως, το μέλλον της χώρας.

Πιο συγκεκριμένα, οι ηγέτες της εν λόγω ένωσης φαίνεται να συμφώνησαν στο να επενδύσουν στη χώρα μας το αστρονομικό ποσό των 30 δις ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια για την κατασκευή εργοστασίων συναρμολόγησης αυτοκινήτων, κινητήρων, κιβωτίων ταχυτήτων, ανταλλακτικών καθώς και για εργοστάσια κατασκευής ελαστικών. Οι μεγάλοι παγκόσμιοι παίχτες της γερμανικής βιομηχανίας αυτοκινήτου εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα εξαιτίας της πυρηνικής καταστροφής στη Φουκουσίμα και διαβλέποντας ότι δεν θα μπορεί να καλυφθεί η παγκόσμια ζήτηση, αποφάσισαν να χτίσουν καινούργια εργοστάσια για να μπορέσει να καλυφθεί το κενό.

Βλέποντας οι ίδιοι τις τεράστιες μεταρρυθμιστικές προσπάθειες που κάνει η Ελληνική κυβέρνηση στον τομέα της αγοράς εργασίας καθώς και στην αξιοποίηση της ελληνικής δημόσιας περιουσίας αποφάσισαν να έρθουν σε συνεννόηση με τους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες για την προώθηση του μεγάλου σχεδίου.

Πιο συγκεκριμένα προβλέπεται ότι η Mercedes Benz θα εξαγοράσει την ΕΛΒΟ και στην περιοχή της Σίνδου θα χτιστεί υπερσύγχρονο εργοστάσιο που θα απασχολεί 2000 εργαζόμενους όπου θα συναρμολογούνται οι νέες SLK, ενώ στην περιοχή της Αλεξανδρούπολής θα συναρμολογούνται οι νέες S Class.

Στην περιοχή του Βόλου θα στηθούν εργοστάσια παραγωγής κινητήρων για λογαριασμό του VW Group, ενώ στην Ξάνθη θα δημιουργηθεί αντίστοιχο εργοστάσιο παραγωγής κιβωτίων ταχυτήτων.

Στην Πάτρα θα αγοραστεί η έκταση όπου βρισκόταν το παλιό εργοστάσιο της Pirelli και θα δημιουργηθεί νέο εργοστάσιο κατασκευής ελαστικών από την Continental.

Πέραν αυτών έχει σχεδιαστεί και η κατασκευή και άλλων εργοστασίων παραγωγής ανταλλακτικών και εξαρτημάτων σε διάφορες περιοχές της χώρας.

Για να διευκολυνθεί η διακίνηση όλων αυτών των προϊόντων προτάθηκε η στρατηγική συνεργασία του ΟΣΕ με τη Deutsche Bahn  για την ανάπτυξη και επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Επίσης, ο πανούργος εγκέφαλος της Φόρμουλα 1 Μπέρνι Έκλεστόουν αφού έμαθε για το σχέδιο της VDA, πρότεινε τη δημιουργία πάρκου και πίστας F1 στο Ελληνικό και την ταυτόχρονη κατασκευή μαρίνας εκεί με αυτοχρηματοδότηση ενώ ενδιαφέρον έδειξε και  μεγάλος ιταλικός οίκος σχεδιασμού αυτοκινήτων για τη δημιουργία Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης σε τεχνολογικό πάρκο που θα χτίσουν οι ίδιοι στην περιοχή του Λαυρίου.

Η γερμανική κυβέρνηση είναι φυσικά ενήμερη για όλα αυτά και υποστηρίζει σιωπηλά το σχέδιο. Φήμες μάλιστα από το Βερολίνο αναφέρουν ότι η EADS θα εξαγοράσει μερίδιο στην EAB με σκοπό να δημιουργηθεί μεγάλη μονάδα συναρμολόγησης επιβατικών αεροσκαφών τύπου AIRBUS.

Το πρωτοφανές σε έκταση επενδυτικό αυτό σχέδιο έχει και άλλες λεπτομέρειες οι οποίες θα γίνουν γνωστές σύντομα

Αυτός μάλλον είναι ο κρυφός άσσος του πρωθυπουργού αφού το συνολικό αυτό σχέδιο που εκπονήθηκε σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση αναμένεται να δημιουργήσει περί τις 450000 νέες θέσεις εργασίας στην επόμενη πενταετία και να καταστήσει την Ελλάδα εξαγωγική δύναμη στη Νότια Βαλκανική. Οι οικονομικοί αναλυτές του γερμανικού ιδρύματος οικονομικών ερευνών IFO υποστηρίζουν ότι θα επιτευχθεί μια πρωτοφανής οικονομική ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια της τάξης του 12% ετησίως!

Μόλις ανακοινωθεί το σχέδιο, πριν το Πάσχα, θα προκηρυχτούν αμέσως πρόωρες εκλογές τις οποίες στο Μαξίμου πιστεύουν ότι θα κερδίσουν πανηγυρικά και θα θεμελιώσουν μια νέα πολιτική ηγεμονία για τα επόμενα είκοσι χρόνια τουλάχιστον, παραδίδοντας οριστικά και αμετάκλητα τις αντιμνημονιακές δυνάμεις της συντήρησης και του εθνικιστικού αναχρονισμού στη χλεύη της Ιστορίας.

Καλό μήνα!

ΠΗΓΗ

Advertisements

2 σκέψεις σχετικά με το “Αν δεν είχαμε κάθε μέρα Πρωταπριλιά

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s